Värmde den halsduken eller är det bara svårt att säga hej då?

Jag har varit av och på med X hela mitt någorlunda vuxna liv. Nu är det över mellan oss, men kvar hos honom ligger min absoluta favorithalsduk....Värmde den så mycket att jag verkligen måste gå dit och hämta den? Det bästa vore väl om jag lämnade den där och lät det vara som ett fullständigt avslut...

Problemet är att sju år med av och på, skratt och gråt gör att jag gärna vill dra i den där jävla grå halsduken så den räcker från hans till min lägenhet: Jag klarar mig alldeles utmärkt utan honom. Men om jag inte hämtar den där halsduken kanske den stryper mig runt halsen resten av livet....

Jag har precis träffat den snällaste människan på denna jord...Så detta ska bli mitt sätt att komma vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback