Allt mitt är ditt, men rör inte mina ostbågar...

Nu har jag ställt en MEGASTOR skål med ostbågar i bokhyllan (Då måste man i varje fall gå några steg för att ta en båge) Vi får se om dom finns kvar imorgon när jag kommer hem från jobbet. Thomas är inte hemma så han har inte sett dom ännu, men är han hemma tidigare än mig imorgon är dom garanterat INTE kvar.

Jag har tillbringat dom senaste två timmarna med att epilera mina ben, Eller ja, tre fjärdels ben. Det gör SJUKT ont. Så ont att tårarna nästan kommer, men nu ska håret bort. Får fortsätta imorgon... Fast jag funderar på om det inte är dags att ta en liten drink imorgon kväll. Lär bli sista gången på ett tag som alkoholen kan flöda!!

En drink, en drink,en drink!!!


Godnatt, godnatt,godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback