Carins tågbiljett...

Tror jag fick hennes tågbiljett som inte kom ut ur automaten igår! För idag när jag kom till automaten så låg det en oanvänd biljett där alldeles giltigt och redo att användas...

Jag kände mig jättebusig, men jag tog den...Man kan ju liksom inte lämna in en liten papperslapp som är gilitg en timme...Eller kan,kan man nog. Men jag valde att åka hem...Det kanske var fel, men jag tror kanske att den som la den där hade tryckt på fel knapp eller så?? Den låg ju liksom inte i biljettgrejen utan vid sidan av...

Förlåt om jag tog nåns biljett. I såna fall kan ni höra av er så sätter jag in 58 kronor på ert konto...Hoppas inte för många hör av sig bara för så många kronor har jag inte....


Kommentarer
Postat av: Case

Jaa. Det är ju MINA 58 kronor. Dumma sj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback