Grannarna dansar...

Det är kul med fest. Men det är MYCKET roligare när JAG har fest och sjunger falskt, än när grannarna gör det. Förresten har dom här grannarna fest JÄMT så det borde ju inte vara så himla festligt med fest längre för dom...

Tror det blir en tidig kväll för mig. Drack lite vin igår (Som för att försvara min tidiga kväll) Faktiskt rött vin, och riktigt smarrigt. Men det blev bara två glas eftersom jag är lite ur form. Är jag i form så brukar det kunna bli betydligt fler.


Nu känner jag att jag måste kolla på Hm:s hemsida för att se om dom har ett par chinos till mig. Men jag är kanske för gammal för den trenden....
Eller den trenden är säkert ingen trend längre, eller?? Jag biter som sagt på naglarna så jag är inte trendig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback