Han ligger med henne, och jag har liggsår...

Anders är rolig han.

Vissa ligger för att det är skönt, jag ligger för att jag inte orka sitta upp.

Om nån gråter på toaletten på jobbet, för att man inte orkar, är det inte då dags att säga upp sig?

Varför är det alltid så att när jag tittar på Du är vad du äter så vräker jag i mig sjuuuukt mycket mat.
Nu ligger nån stackare och spyr efter Yoga och så står nån anorektisk Yogalärare och säger "Om man levt osunt ett tag så KAAAN det vara lite jobbigt"

Pyttsan...Jag måste verkligen se över mitt gamla liv, rensa i garderoben och ta tag i mitt nya liv.


Vi har en mysig lägenhet Thomas och jag. När jag blir snygg igen ska jag be Joseph ta några fina kort på mig i svartvitt. Nu blir det dubbelhaka på alla kort.

Jag ska åka till Ullared i Oktober om jag vågar ta ledigt från jobbet. BARA FÖR ATT KÖPA JULSAKER!! Och bebiskläder till min systers ofödda lilla knodd. FANTASTISKT MYSIGT!!

Kommentarer
Postat av: Case

Har glömt att säga, men varje gång jag kollar på din blogg tänker jag på hur snyggt du har matchat din presbild med bloggdesignen. ;)



Nu ska jag sova. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback