Internetdejter.

I min ungdom roade jag mig ofta med internetdejter. Här avslöjar jag några. Det jag undrar är hur jag fortfarande kan vara vid liv???

Här kommer några (minnesvärda) dejter:



Bodybuildern
En gång tyckte jag att det skulle vara kul att dejta en äldre man så jag var nitton år och träffade en 29 åring. (Det var äldre man på den tiden)
Han var bodybuilder, hade en SJUKT stor övekropp och armar som mina båda lår. INGET skämt. Vi käkade Wok, fast jag inte ens gillade Wok på den tiden (Hade väl knappt ätit nudlar) Sen hånglade vi lite. Jag sov kvar och på natten kom hans inneboende kompis hemsläpandes med en tjej. Det fanns ingen dörr mellan rummen så jag fick ligga hela natten och höra på när dom hade sex. Bodybuildern låg och snarkade och hade typ mat och sovklocka. Har aldrig träffat nån mer disciplinerad. Tror vi sågs två gånger, sen tyckte han inte att vi skulle ses, jag var för ung. Jag tyckte det var bra för han såg ut som ett monster bredvid mig.

Nickispickis
Träffade jag på lunar. Jag var 17, han 24 och värsta snyggingen med förkärlek för ombyggda bilar som man kunde köra alldeles för snabbt med. Han kom till Uppsala, vi drack kaffe på rådhuskafeét (Jag hatar kaffe) och hånglade i bilen.
I flera år träffade jag honom fram och tillbaka tills han blev kär i Elvan. Elvan hade mer slitet hår än mig, och mindre bröst tyckte Nicke (Jo han berättade det för mig) Men i gengäld så var hon ju underbar. Men jag var svår att slita sig från...

Jag och Linda låg i timmar i gröna soffan hos mormor i Sthlm och väntade på att han skulle ringa. Vi drack glögg och myste och väntade och väntade...Till slut stängde jag av ljudet på telefonen, la den under soffan. Självklart missade jag då samtalet...Till slut fick Linda ta mig till Gullmarsplan och det slutade med att jag sov över i hans minimala hem.
Han var en riktig player och än idag kan jag le när jag tänker på honom.
En gång kom han till  Uppsala och han,jag och en kompis söp oss så fulla att vi knappt kunde gå. Dagen efter vaknade jag på golvet, åt tre piggelin på en kvart och kunde knappt fokusera med blicken.

Det slutade med att jag startade catfight med Elvan,Nicke sa att jag var barnslig och sen blockade jag honom på msn. Där tog vår historia slut och vet nån var han befinner sig idag så be han höra av sig. Vore kul att höra hur livet leker för honom...

Dennis
Träffade honom på nightlife.se
Vi sågs ett par gånger men usch...Sen bestämde sig Elvan för att dejta honom en smula, och han bestämde sig för att dejta henne. Samtidigt som jag dejtade Nicke, och Dennis, och Elvan dejtade Nicke....Och Dennis.
Ett par år senare dök han upp i nån skandinavisk version av The Bachelorette...Han blev eliminerad ganska snabbt. I wonder why?

Johan
Träffade honom  på spraydate.se faktiskt i ganska modern tid.
Vi hängde väldigt mycket, han satt i soffan och sa att han tyckte mycket om mig. Han tog med mig till sommarstället,bjöd mig på midsommarfest och kom och sjöng singstar. I nästan fyra månader hängde vi. Sen fick jag ett sms att jag borde fatta att eftersom han inte hört av sig borde jag ha fattat att han inte ville veta av mig.
Jag blev rätt ledsen, men varför ägna sin energi åt en eurocard kung som söp för mycket, lekte väldigt mycket stureplan, var lite nördigt och hade dubbelhaka?

Kinarestaurangen
En gång hade jag skittråkigt en fredag och nån som såg fräsch ut på bilder kom hit och bjöd mig på Kinarestaurang. Han var ungefär 150 cm lång, (enligt egen utsago runt 180cm) och allmänt jobbig. Tyvärr vägrade han fatta vinken så han sov på min soffa tills jag skickade hem honom dagen efter. Han hette???

Tomas
Vi är fortfarande vänner, men var på ett par dejter. Men det rann ut i sanden. Tur det eftersom jag i samma veva träffade MIN THOMAS!
Tomas utan H är dock en av få riktigt bra internetkillar. Ska auktionera ut honom en dag.

Daniel
Vi träffades när jag var 19 och han 25. I många många år hade vi hat, kärlek, hat,kärlek mellan varandra. Vi är för alltid bundna på nåt konstigt sätt och jag blir glad när jag träffar honom. Trodde att vi skulle gifta oss men jag har tänkt om. Tror det finns någon som är menad för honom men det är inte jag. Han är dock en underbar person. Önskar honom allt gott. En gång på fyllan var jag så arg på honom eftersom det ringde tjejer till honom. Så när han somnat svarade jag i hans telefon och sa att han sov hos sin flickvän (egentligen en rätt tragisk berättelse) Raderade sms, ändrade om siffror i telefonnummer och stoppade in hans mobil i min ugn så han inte skulle hitta den. Sen traskade jag mitt i vintern ut i snön, över gården till min lägenhet för att hitta mina rikskuponger....Istället hittade jag mina två vänner i hans lägenhet som hade någon form av efterfest i Daniels lägenhet med två av hans vänner....ÅKA INLINES....
Det var stormigt som tusan. Men lyckligt ibland.


Jacob
Vi åkte skridskor i kungsträdgården och det var JÄTTEmysigt. Vi var nog väldigt olika varandra, han bodde i ett radhus med massa vänner och jag var ganska uppmärksamhetstörstande. Och massa år yngre...Men kul hade vi, sen sågs vi inte mer.

Stefan
Vi åkte på kryssning utan att ha träffat varandra. Vi hade sjukt kul och mysigt, men han bodde där, jag bodde här och jag var för oekonomisk och ostädad för hans smak. Där blev jag fetdumpad. Jag fick inte tillbaka mina örhängen eller böcker. Men jag saknade honom inte det minsta. Han pruttade ofta och hade tics. Mmm....


Ska fortsätta denna historia en annan dag. Man ska vara riktigt försiktig med att träffa folk såhär. Man ska alltid tänka över saken flera flera gånger.  Men jag har många många roliga minnen, och tar man allt med en nypa salt så är det inte många av alla äventyr jag ångrar. Allt behöver inte alltid handla om att ha sex med nån första gången man ses, ibland kan man bara träffas och bli vänner. Tycker dock det är synd att tjejer inte kan internetdejta med varandra bara sådär! Utan att ha nåt sexuell baktanke med det hela. Eller kan man det?

Kommentarer
Postat av: Case

Hahahahaha! Ja, du är ta mig tusan galen tjejen! ;)

Postat av: Case

Å jaaa, man kan internetdejta me tjejer. Men vet ej vart man träffar dem förutom genom bloggandet då.. Vi kanske borde starta en community för det?

2008-08-26 @ 22:38:00
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback