Köpte en ny tröja...

Idag. Den var lite trång, men jag ska jobba på det...Det blir nog bra sen. Nu ska jag poppa popcorn.

EEEENNY LITE HUUUK, ÅKA FYJISHOOOOOV OM EN MÅÅÅÅNAD...Ja Agnes, om en månad är Moster Jenny pigg. Då ska vi åka och bada...
Systerdotter slog på stort och bjöd med hela släkten...Det blir ett badkalas med andra ord. Ví konstaterade att mormor också åker på att följa med, för hon är i Geeeklaaaand nu och har köpt massa bikinis. Så hon kommer inte undan. Eller så fick hon vara hemma och passa Hanna...

Hmmm...Popcorn, är det bra eller dåligt om man ska bli smal? Skiter i vilket just nu....

Längtar efter Thomas. Moster säger att jag ska vårda honom ömt.

Igår fick jag nämligen en fanastiskt fin present. En jättesöt liten rosa digitalkamera! Blev så glad att tårarna sprutade. Hade verkligen önskat mig en sådan eftersom min gamla pajade under semestern!! TOPPEN!

Thomas is a keeper...Jag måste ta bra hand om honom.


Om man nu tydligen måste ha en röd tråd i sin blogg så får min röda tråd bli THOMAS..

Rött som i hjärta, rött som i kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback