Lite mobbad...

Okej, jag erkänner att det är lite mobbat.  Men jag valde att grilla korv i skogen istället för att följa med på kräftskiva. I enjoyed it!!

Nu ligger jag hemma och funderar på hur sexigt det är att ha ett fantastiskt välansat ben och ett ben som ser ut som en apas? Jag håller på att epilera men det gör så satans ont att långa pauser krävs mellan varje ingrepp. Men guuud va lent mitt vänsterben är. Har nog inte varit så hårfri sen 1983...

Ska poppa lite popcorn och kika på nån film. Thomas blir nog sen så jag ska inte försöka vänta på honom.

Ska tyvärr iväg och jobba ett par timmar imorgon, trots att min ork inte finns. Men det får gå. Måste hinna klart med städningen av min lägenhet också,ska lämna ifrån mig nycklarna på tisdag. Måste sitta där i ensamhet och leka Sex and the city Carrie...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: Anonym

Bli medlem på länken och samla ihop poäng till presenkort på Hm och Gina Tricot m.fl http://www.gratisklader.se/Register.asp? (Du får extra poäng om du gå med genom länken)

2008-08-23 @ 21:37:47
Postat av: Victoria

Grilla korv äger kräftskiva (a)

2008-08-23 @ 21:37:48
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback