Måndagens arbetsdag nästan till enda...

Idag ringde sjukhuset.

Sjukhus: Hej är det Jenny?

Jenny: Jaaaaa...

Sjukhus:  Det är ganska svårt att få tag på dig.

Jenny:  Jag jobbar.

Sjukhus: Jaha, du har ringt och vill ändra din operationstid.

Jenny: Ne jag har inte ringt.

Sjukhus: Nähä, här står det att vi ska ringa dig.

Jenny: Jaså...

Sjukhus: Då måste jag kolla upp detta.

Jenny: Jaaa....

Sjukhus: Här står det att du ska operera dig den x september?

Jenny: Nej, jag har fått tid, den x september

Sjukhus: Neee, det var ju konstigt....

Jenny: Jaaaaa....

Sjukhus: Kan du operera dig då istället?

Jenny: Har inget val, eller hur?

Sjukhus: Men det står ingen anledning till varför vi har ändrat, ska kika på det, jag har ju varit på semester.

Jenny: Ringer ni sen och meddelar mig?

Sjukhus: Jaaa, du var ju ganska svår att nå.

Jenny: Jag jobbar,men okej, jag ringer imorgon, när kan jag ringa?

Sjukhus: Efter klockan tio, då borde jag hunnit kolla upp.

Jenny: Så bra....

JENNY: SUUUUUUUUUUUUUUUCK


Jag kommer ALDRIG bli opererad...

Hade räknat in i min budget så jag PRECIS hade råd att ta mig till mitt förbannade jobb i en annan stad dit det är skitdyrt att åka tåg.......

SUCK SUCK SUCK.

Jag ska ju vara positiv, men det går inte längre när kropp och själ inte ORKAR....




Kommentarer
Postat av: Case

Håller tummarna för att du får vara sjukskriven snart! Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback