Modeblogg.

Alla verkar vara inne på att modeblogga. Vill ni att jag ska berätta om verkligheten?

Jag lovar att en dag lägga upp några bilder på verklighetens mode. Okammat hår, träningsbrallor med hål på skinkan, sunkig tshirt som officiellt bara används vid hårtoning (vem orkar tona håret nowadays)

Osminkat och avskalat ska jag visa dig hösten 2008, fashion a la JennyLi.

Faktum är att jag ljög lite, jag tonade faktiskt håret idag. Samt gick en kort promenad med Carin men nu är jag tvärtrött. Väntar på Thomas som ringde vid fem och sa att han skulle vara hemma om en timme. För en stund sen ringde han igen och sa att han var fast på jobbet. Men jag ska inte bli arg, han ska bli direktör och ekonomiskt oberoende en vacker dag. Då behöver han en glad sambo, och då behöver jag aldrig tona håret på egen hand någonsin igen.

Sandra sa att jag såg pigg ut, sminkade mig i morse, eller i förmiddags när jag vaknade för detta ska vara en okej dag även om jag inte kommer gå till jobbet imorgon heller. Säger som Barbro, "iIngen tackar dig Jenny för att du sliter ut dig" Det får gå som det går, och jag ska göra allt för att hitta ett nytt jobb sen. Trivs inget vidare längre. Vissa dagar är okej, men jag vill inte ha detta livet. Jag vill något annat.

Carin och jag pratade om att vi aldrig kommer bli nöjda. En viss känsla av att vilja ha nåt mer mår kropp och själ bra av. Men jag önskar bara att det kunde vara lite mer lagom i mitt liv.

Bara LITE lagom, så vore livet mer perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback