När tröttheten kommer

Är ofta sjukt sjukt trött  pga att jag inte riktigt är hundra med hälsan men nu ett tag har det varit skrämmande. Min vänsterarm domnar och efter tretton timmar sömn orkar jag knappt öppna ögonen.

Min systerdotter har en lekstuga av lyxkvalitet ska ni veta. Spotlights i köksavdelningen och nalle puh tavlor på väggarna. Rosa bord och fyra små söta stolar och miljoner sprillans nya kastruller,kaffepannor,koppar och leksaker i plast. Och ett lila diskställ! Jag blev avundsjuk på riktigt. "Eeeeenny avunduuuuuuk" gastade systerdotter och sprang lycklig till sin mamma och skvallrade!! Hon är för söt.  En av mina få stora kärlekar.

Annars har dagen mest gått till att orka. Imorgon ska vi städa och organisera i vårt gemensamma  hem. Går lite på halvfart men med tanke på att jag har en halvtömd lägenhet en bit härifrån så börjar det bli dags.

Lyckade kränga i väg gammalt porslin och dylikt till systerdotters kusin som flyttar hemifrån. 500 spänn rikare blev jag, och han tjänade sig också en hacka! Man tackar!

Ne nu blir det sova för mig...
Imorgon hoppas jag att jag får vara pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback