Otrolig söndag...

Det är faktiskt så att jag ska ut i skogen och plocka svamp. Tror nämligen att det är bra terapi för sorgsna själar. Så jag tar med mig sambo,syster,syster, "moffa"=min far och systerdotter och ska på jakt efter trattkantareller...Det var mer än tio år sen jag spankulerade ute till skogs, är så himla allergisk mot allting, men det skiter jag i nu. Kanske hittar jag lite blåbär också så jag kan göra blåbärsmuffins. Då blir man glad har jag hört.

Är himla ledsen över min plånbok. Tror inte den kommer att komma fram heller, och jag vet inte hur jag ska kunna köpa tågkort när banken är stängd idag...Typiskt. Men det löser sig väl kan jag tro....Det brukar det göra....

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Utvik, ända vägen till kändisskap?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback