Pizzafight...

Thomas och jag skulle göra pizza men så blev jag sur för han kavlade om min deg som jag slitit med i tio minuter för att få platt. Så jag gick och la mig i sängen och sket i att göra pizza. Nu har jag i varje fall ätit lite pizza men det smakde inte lika gott som när man är sams. Ska nog gå och lägga mig för mina ögonlock bränner av trötthet.

Imorgon e det lekstugeinflyttning! Har köpt en minibukett med tulpaner i plast och ett helt kit med köksattrialjer! Såklart en liten prinsessa ska skämmas bort! Sen blir det grillning på kvällen och mys! Skön helg!

Är less på mitt jobb. Hade drömt om att få ledigt dagarna före jul men tydligen går alla som har barn före i ledighetskön så tomten hinner komma...Hur fan ska jag hinna göra barn då så tomten kan hälsa på hemma hos mig om jag alltid ska sitta framför min dator och göra bokningar och prata med pensionärer...???
Trivs egentligen, mina kollegor är fantastiska men min ork räcker inte längre. Varje morgon är en kamp för att orka öppna ögonen, Så vill jag inte ha det i 40 år till.

Imorgon ska jag flytta mina sista saker om inte Thomas har bytt lås nu. Sen ska jag sitta på golvet i min lägenhet och  gråta till mig vuxenpoäng. Sen ska  jag njuta av samboliv och ha det bra!
Just nu gråter jag dock över sambolivet för det var bättre när man fick göra sin pizza precis hur man själv ville...:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback