Så då e man inlagd...

Nu är jag sjukhusets egendom, fast jag ligger hemma i min egen säng. Klockan sju imorgon bitti ska jag vara tillbaka på sjukhuset och opereras...Det blir bra det här. Råkade gå en sväng på stan innan orken tog slut. Köpte en klänning,två kjolar och två tshirtar. Men det blev bara fem hundra så jag tror jag är värd det. Kjolen jag köpte igår ska jag lämna tillbaka för den var inte helt hundra...

Nu har jag kläder i varje fall. Allt var iofs svart utom en t shirt men det är skönt med mörka färger. Ska vila en sväng, sen ta mig till gamla hemmet och plocka bort det sista så L får flytta in sen i lugn och ro. Förhoppningsvis kommer hon trivas,  och jag trivas med att ha henne som hyresgäst. Tror det kommer gå som en dans!

Kommentarer
Postat av: Case

Det tror jag med. :)

Hör av dig när du är här i krokarna, om du orkar. Jag har tråkigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback