Sjuk man är...

Idag har jag tänkt på hur mycket nojor jag har.

Såg en tjej med cykelhjälm och genast tänkte jag "nööördigt" Fast det är HUR bra som helst att skydda huvudet när man cyklar. Jag cyklar ungefär lika bra som Carin och borde verkligen ha en hjälm, nuförtiden finns det så snygga också men ändå tänker jag sådär...

Om jag skulle prutta offentligt skulle jag typ dö av pinsamhet. Alla fiser ju, inget mer med det,men mina fisar är extra pinsamma. En gång fes jag på bussen eftersom jag verkligen behövde gå på toaletten och på den tiden absolut inte kunde gå på toa offentligt. Det luktade GANSKA illa vill jag lova, och kollegan sa "JENNY,KÄNNER DU VA ÄCKLIGT DET LUKTAR...."Neeeeeee,känner inte så mkt, men jag e lite täppt i näsan" Shit att jag överlevde alltså....

Varje gång jag tänker på det så blir jag fnittrig ner från tårna,Carin skrattar säkert ihjäl sig när hon läser detta men det är ju ett faktum. Varför KAN man då fisa om det ska behöva kännas så jävla pinsamt?

Rapa kan jag gå med på, det är liksom mer ok. Okvinnligt kanske,men ändå okej...

Jag hatar att äta själv ute, även om jag gör det ibland eftersom jag är ständigt hungrig. En kille ser alltid ganska avslappnad ut när han sitter och trycker i sig en big mac och Company. En tjej som sitter själv på McDonalds är enligt mig en matmissbrukare eller ensammast i världen. Fast jag är helt ute och cyklar i min tanke så tänker jag så ibland.

Skulle alla tjejer som går en promenad utan sällskap vara ensammast i världen? Ne tydligen bara om man äter hamburgare utan bästis.

Ah just för tillfället kommer jag inte på fler töntiga nojor men det finns massor lagrat i mitt huvud.

Om jag bara tänkte hälften så mycket så skulle det mesta kännas mycket enklare!!!

Kommentarer
Postat av: Case

Hahahahahaha! Japp jag garvade så jag va tvungen att lägga mig på golvet en stund. Fyyy fan va roligt det kunde va förr i tiden. Those were the days... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback