Småprat...

Fick mess av Erika. Hon ville ha spontanutgång. Räknas en spontanutgång till affären? Hade verkligen varit skitkul, men men...

Nu börjar jag känna lite irritation för jag tycker inte att Thomas ska behöva jobba tolv timmar  varje dag. Jag behöver faktiskt hjälp att städa. Hahaha...

Men stackarn, han är nog jättetrött nu. Undrar om han blir glad av köttbullar??


Jag blir glad av:

Blommar från Thomas
Söta små brev av Agnes
Snälla kommentarer som "Jag är glad att du är min vän"
Dricka vin
Sena sommarkvällar på balkongen
Julförberedelser
Sanna vänner
Bekymmersfria dagar
Bada med systerdotter
Mysa en ledig dag
Pyssla i en ny lägenhet (Ny för mig i varje fall)
När jag är brun och fräsch och inte trött
Agnes lekstuga
Thomas kärlek
Fina kläder
Snösmycken
Skor med höga klackar
Mörkt hår
Min underbara mascara från Dior
Thomas mat
Mammas mat
Minnen från förr
Gosa med Hanna


Men  gud, detta låter ju nästan som en positiv blogg???

VÄNTA!!

Saker som gör mig ledsen/saker jag inte gillar....
 
Haha, det tar vi en annan dag.       :)


MÅSTE bara lägga in en bild på den underbara lekstugan som gör mig glad...!!!
Hoppas dom får leka SJUKT mycket i den! "Moter Enny avundhuuuk" JA! Moster Jenny är mycket avundsjuk på den lekstugan!!





HELT underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Case

Alltså de skulle ju kunna hyra ut den till boende. Hur coolt som helst! Jag är med avundsjuk!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback