Symaskin..

Det jag önskar mig mest just nu är en symaskin. Och en massa massa tyg för jag skulle vilja sy.


Kan inte sova mer, kan vara något postivt för jag har bara velat sova dom senaste dagarna. Nu ska jag nog snart pallra mig upp och snabbstäda lite. Misstänker att orken inte räcker till nåt annat. Ska till jobbet imorgon, vare sig jag orkar eller känner för dig. Har miljoner mail jag måste fixa,så det så. Fattar bara inte varför ingen annan gör mailen men det finns säkert nån bra anledning. Tycker bara att det är bättre att hjälpas åt än att skita i fyrtio mail som kommer på ett par dagar. Men vad vet jag. Jag ska ha ett nytt jobb.

Kommentarer
Postat av: J

Alla gillar vi dolly, men det krävs en speciell typ av störning för att gilla svenne rubins ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback