Utkast: Mina vänner ...

Mina vänner e på kryssning ikväll. Min ork orkade inte följa med. Hoppas dom har det skitkul!!!! Jag gillar att åka Cinderella för då kan man bada bubbelpool dagen efter för att fördriva lite tid.

HAR äntligen FÅTT mitt rosa snöarmband som jag köpte på TRADERA. Tjänade en hundring i varje fall även om bruden var jääävligt seg på att skicka det. Hade hon blåst mig hade jag gråtit. Men nu skimrar det i åttitalsrosa på min arm. Yeah baby!

På andra handleden har jag ett armband som systerdotter har gjort. Hon hade slagit in det och sa "pjeeeesent". Sen slet hon upp det och talade om att det var "Ajmbaaand" "Ha på obbet" Självklart ska jag ha det på jobbet! Faktum är att jag tyckte om färgerna, faktiskt värt tusen gånger mer än ett snöarmband när jag tänker efter....

Ljuvliga syskonbarn. Lillasyster systerdotter lär sig krypa. Ser ut som hon gör armhävningar mest. Sen blåser hon på alla som tar i henne, och dricker vatten och skiner som en sol. Det är hennes vardag....

Jag vill också skina som en sol...



Fick en ros idag av Thomas. Jenny hjärta Thomas....


Kommentarer
Postat av: Case

För mig är du en sol. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback