Årets julklapp!???

Det måste vara ett skämt, årets julklapp från jobbet...Jag är nästan helt säker på att vår riktiga julklapp kommer någon dag i veckan....

Vi fick nämligen en picknickkorg med jobblogga...Utan picknickgodsaker i...Samt en keps med belysning på skärmen???!!!

Picknick=sommargrej
Keps utan öronlappar=sommargrej

Vad ska jag som resesäljare med en keps med belysning till!!!

...Ibland tycker jag bara att det vore bättre om mitt jobb satte in en slant till rädda barnen istället för att få arga medarbetare...

Men lite komiskt är det!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahahhaha.. man undrar vem som varit julklappsansvarig.

Postat av: Case

Hahaha! Är det sant?! Holy smokes, det MÅSTE vara ett skämt. Keep me posted!

2008-12-10 @ 09:09:05
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Charlotte

haha, jag har faktiskt inte öppnat den än, men det låter verkligen som ett skämt! har de ingen fantasi????

2008-12-12 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback