Det vore fantastiskt...

Om jag får en ny frottébadrock så jag får slänga min gamla...
Om jag får ett par tusenlappar så jag kan betala mina räkningar...
Om jag fick en pyjamas så jag får slänga min gamla...
Om jag fick en kryddhylla så kryddorna slipper trängas i ett skåp...
Om jag fick nya strumpor så jag kan slänga dom med Lejonkungen på som jag haft sen julen 94....(Kommer säkert inte slänga dom i varje fall)

Om, om, om....

Fick i varje fall presentkort så jag kan shoppa lite nya kläder. Och Thomas blev hjärtligt glad över väskan. Det är huvudsaken det...


Jag ska ha uppesittarkväll hos mamma och pappa. Har ärligt talat redigt dålig koll på vad jag egentligen har köpt till min familj. Måste styra upp litegrann!

Väntar på skjutsen nu, det är därför jag sitter här och skriver....SNART KOMMER JULEN!

Kommentarer
Postat av: Case

God Jul världens bästa Jenny! =)

2008-12-24 @ 08:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback