Filippa Bark och döden...

Egentligen var det inte SÅ bra, men samtidigt är hon SÅ genialisk...

Filippa Bark...Vi var igår och kikade på henne på stadsteatern.

Det komiska var att bredvid Thomas satt min gamla klasskamrat från låg,mellan och högstadiet. En sån tjej som hängde med en, och var en kompis som anförtrodde en saker, och som samtidigt högg en i ryggen gång, på gång på gång...

Som efter grundskolan hejade när det passade, hade nästan upp i vädret när det passade. För ett tag sen addade hon mig på Facebook. Vi pratade lite, men man "hörde" i mailen att hon egentligen inte brydde sig ett skit...Sen såg jag henne i en affär strax efter vårt Facebooksamtal, med NÄSAN UPP I VÄDRET...

Jag tog bort henne från min vänlista efter det.

FÖR THIS IS MY OWN SONG...THIS IS A JENNY LIIII SONG...

It´s a ganska good song...

Men det är sjukt vad barndoms/tonårsårstiden påverkat en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback