Haha...

Jag känner att jag snart bryter ihop om inte jag får ledigt. Orkar inte med pendlandet, orkar inte sitta och lyssna på kollegor, kunder och inte ens lyssna på kompisar och familj...

Suck suck suck!

Jag och Carin och Karin har varit på stan och köpt lådor till Thomas julklapppar,hittade små söta silvriga klistermärken som det stod god jul på som jag ska sätta på små vita lådor...

Kan ju inte berätta vad  han ska få men jag har varit ganska fiffig.

Igår när jag åkte till jobbet gick jag visst på fel buss.Men jag fick se en julgran som var jättestor med massa fina saker i så jag var väldigt nöjd.Kom bara tio minuter för sent och min chef bara skrattade åt mig. Dom har väl antagligen gett upp antar jag....

Nu har jag skrivit klart årets julkort. Skrev en julig dikt idag på jobbet, en officiell version och en mer inofficiell version som var lite fräckare som jag ska skicka till mina teammedlemmar. Det var ungefär det jag hann göra på sex timmar...Imorgon måste jag vara mer fokuserad på mitt jobb. Men det är svårt när det snart är jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback