Lilljul...

Brasan är tänd, vi är mätta efter Thaimat....Thomas har fått sin Fred Perry väska av mig, jag fick ett presentkort så jag kan shoppa kläder...Nu sitter jag och myser vid granen och bara väntar på julen...Thomas är nöjd, jag är nöjd, om än lite förkyld.

Har köpt den underbara "Mamma mu och Kråkans jul" till Thomas syskonbarn, Skulle nästan vilja behålla den själv. Köpte "När Findus var liten och försvann" också...Helt fantastiska bilder i den!

Tror jag stänger butiken nu innan jul. Nu ska jag bara juuuula!

Gooood jul..........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Vilken var den tredje boken du köpte då? =)Stoor kram till dig.

2008-12-22 @ 22:59:45
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback