Hur kan det vara så?

Att man i efterhand blir älskad, när man gått och känt sig ratad under alla år då det hade betydelse?? Förstår inte varför jag fick reda på det överhuvudtaget, ligger här och filosoferar på om det spelar någon roll.


Jag har:

Målat en lekstuga
Varit i Grekland
Badat på Fyrishov
Festar
Ätit massa god mt
Blivit brun
Gått på stan
Träffat vänner
Hängt med käre Thomas
Lekt lekar med älskade systerdotter
Vilat

På min semester,känns toppen att jag hunnit så mkt på så kort tid!

Köpte två par trosor och en kjol idag för 200 spänn..."Billigt" sa Thomas...."Om det nu är så billigt så kan väl du betala" tyckte jag,men den gubben gick inte. Sen fick jag betala middagen plus Icabesöket också, men jag tror det kan vara bra för mig att känna efter hur betalning känns ibland också:=)

Imorgon ska jag träffa en kompis som jag inte ser röken av så ofta men tycker mycket om! Vi ska käka sallad o dricka vin, det ska bli mysigt! Sen ska jag röja en garderob,och organisera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback