Så duktig!

Idag har jag varit så EFFEKTIV på jobbet! En arrangör ringde och tjatade på mig om massa bokningar, så till slut satte jag mig ner och gjorde allihopa utom en! Han skriver på finska så det tar vääääääldans lång tid innan man fattar var det står...

Ska börja packa lite i helgen. Känns faktiskt bra, Ska bli skönt att röja.

Om drygt en månad ska jag operera mig, så då blir jag sjukskriven drygt 2,3 veckor. Himla skönt det med faktiskt.

Har börjat våndas inför vad jag ska ha på mig i helgen. Har gått upp redigt i vikt och nu får jag panik över att jag ska förlora formen:) Fick ju nån brud efter mig på en fest häromsisten, och jäklar va hon stirrade på mina bröst. Jag är av den uppfattningen att har man begåvats med ganska fina bröst, samtidigt som man för en gångs skull är brun och fräsch i hyn så kan man väl få visa upp sig. Förvisso skulle jag också önska att jag var platt som en pannkaka och hade noll former. Man vill ju alltid ha det man inte har...Men hon bad faktiskt om ursäkt för sitt uppträdande och det är inte alla som gör det.

Åh ska nog sova nu, så det blir helg snart. Ska på fest hos en kollega på fredag,ska dricka bubbel med Sandra! Mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback