Aldrig mer sjuk....

Nu ligger jag fortfarande i sängen...Ska vila ut min förkylning. Får inte vara sjuk mer i år, förutom när jag ska opereras. När det nu kan tänkas bli...

Känns som jag förstör för mitt team, när min hälsa är på nedgång eftersom jag vet hur mycket det är att göra. Men jag kan inte hela tiden sätta andra framför mig själv. Jag känner att jag är på väg att jobba ihjäl mig och det funkar inte. Längtar så mycket till min operation, då man har det på papper att man måste få vila...


Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig i så fall, jag ger ut nya varje dag! :)
Http://saanzil.blogg.se

Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

Kika in hos apapaya.blogg.se

2008-05-21 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback