Ännu en dag...

Idag har vi pratat mycket om trötthet på jobbet.
Alla verkar vara trötta. Alla utom Peter. Han e alltid pigg och söt och glad. Han är en av mina favoriter. Enkelhet varar längst.

Varför är jag då så knepig? Haha...

Lagade jättegod köttfärssås. Försvinnade god faktiskt fast jag förstod var den tagit vägen när jag ställde mig på vågen...Mååååste börja ta tag i det hela. Kommer må mycket bättre.

Sandra och jag drog en lättnadens suck när vi insåg att vi slapp TM dagar imorgon. Det är det värsta vi vet. Vi har liksom inte koll på nånting så varför ska vi sitta och ringa till folk när vi inte ens vet vad vi säljer? Ska försöka ringa på lite avresta grupper på torsdag och kolla hur resan varit och så...

Idag har jag ätit två glassar, är fortfarande mätt. Imorgon ska jag dricka vin, eller kanske bara en cola, men folk från jobbet. Det blir nog trevligt, även om vi kommer att åka hem tidigt. Vi bor ju i fel stad.


Nä, nu tänker jag somna, fast klockan inte ens är halv tio. Thomas är inte hemma så jag passar på att sova massor så jag är pigg när han kommer.


Goooooooooooooooooonatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback