Min granne svischade precis förbi....

Nu svischade min granne förbi också...Dom verkar alltid ha fullt med folk i sin lägenhet. TYp tre barn, fyra pappor och tre mammor och tio kompisar....Det verkar kul i varje fall!

Thomas nya stolar är ur sköna som helst...Lite dynor på detta så blir det perfekt!

Har suttit lite på arbetsförmedlingen men inte hittat nåt som är värt att söka...Nån som har ett jobb att erbjuda, let me know.

Beställde alla Mia Thörnbloms böcker plus lite annat igår. Blev värsta inne i det här med att rena själen och grejer. Sen när min förkylning släppt ska jag ge mig i kast med motion också. Man är verkligen puckad när man betalar 200 kronor varje månade för ett träningskort och inte använder det.

Nu ska jag sussa litegrann....Man får slussas ut i friskhet,steg för steg...Igår tog jag ut mig alldeles för mycket när jag tvättade ungefär tio maskiner smutstvätt, varav en var min egen...Haha, ibland är jag för snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback