Så...

Nu har jag fått kritik här av Anders att jag ska sluta vara så negativ. Först tänkte jag skälla ut honom o säga att han borde sluta läsa vad jag skriver...Sen kom jag på att detta är inte alls det rätta sättet att reagera på.

Anders är en cool kille. Han e typ två meter eller så...I varje fall bredvid mig. Första gången och ungefär den enda gången jag träffade honom hade han hängslen och enorma skor. Kan iofs tänka mig att det är så stora skor han behöver.Men ändå. Han imponerar på mig just för att han är cool. Han verkar göra som han vill, sova, äta, festa och va när han vill. Och sen lagar han god mat också, upplagt på silverfat. Typ.
Men idag önskade sig Anders en åttonde dag på veckan så kanske, kanske inte ens han är odödlig? Odödlig kanske inte, men cool, javisst. Fattar dock fortfarande inte om han på allvar ville lämna mig själv en kall fredagkväll för att han skulle stå med armarna upp i luften o gunga i takt till knasig musik på Debaser....





Jag ska också bli lite cool....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback