Fest ikväll!

Ikväll blir det fest hos Erica...
Yeah!
Tyvärr så kan jag inte ha min underbara partytopp som jag köpte i veckan för mina bröst ramlar ur. Nu blir det fruktbantning i två veckor.

Haha!

Jag och Thomas ska åka iväg och köpa lite grejer till vårt hem.
Köpte en snygg taklampa till köket i veckan som fortfarande inte har kommit på rätt plats för att det gick sönder en grej.
Kanske kanske ska jag få en byrå idag:)

Köpte en vinterjacka på Thun´s igår. Tjänade 200 kronor mot att köpa den i stan. Mycket bra jobbat! Gillade den mycket eftersom det var en rejäl huva och den gick att dra upp jätteordentligt i halsen. Mycket bra eftersom min favorithalsduk aldrig kommer tillbaka. Den ligger fortfarande kvar hos mitt ex, om han inte har slängt den.....

Whatever!

Kommentarer
Postat av: tes

oh bild på jackan tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback