Igår...

Var vi på födelsedagsfest, träffade personer jag inte träffat på länge, dansade och hade kul. Dessvärre borde jag gått hem efter lokalfesten, jag är redigt trött på att gå ut, så utgången var ingen hit för mig. Men huvudsaken att födelsedagsbarnen kände sig nöjda och glada och det hoppas jag verkligen att dom gör för dom hade styrt upp en trevlig fest!

Min gamla gymnasieklasskamrat började prata om en text jag skrivit en gång i tiden. Om min spegelbild och jag börjar fundera på om jag kan ha den kvar nånstans. Känner att jag måste läsa den igen.

Ska leta efter den, om en liten stund när mitt huvud har piggnat på sig.
Jag ska både sluta dricka vin och gå ut:) Jag ska istället smutta på en liten ofarlig cider och gå hem efter förfesterna.
Det får bli så ett tag, är utbränd när det gäller festande...Åtminstone till fredag då jag ska på kryssning, åtminstone till helgen efter det när jag ska på kickoff, åtminstone till helgen efter det när jag ska på födelsedagsfest, åtminstone till helgen efter det då jag ska på kryssning...

Åh suck:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback