Mardröm.

Jag kan bli så less ibland. Som idag på mitt fantastiska jobb. Ska tamigjävlar i fan sätta igång och skriva den där jävla boken så jag slipper det där stället sen.

Jag har köpt en hel drös med filmer. Mest för att det är ruskigt och risigt väder ute. Köpte en till Thomas som hette Last Legion med bland annat Colin Firth. Trodde ju i min enfald att han bara skulle ignorera den och säga att det inte var en film för honom. Men nehe, nu ringde han när jag satt på tåget och var eld och lågor över att vi ikväll ska kika på denna filmen. Så nu måste jag ägna två timmar till att se på män som drar svärd i riddarrustningar och dödar allt som kommer i ens väg. Colin Firth ska spela Mr Darcy i Bridget Jones dagbok. Inte nån svärdkille. 

Sen undrar jag hur man kan misslyckas med "fuskpastasås" Alltså sån som redan är färdig när man häller i den i kastrullen. Allt som behövs är lite värme, lite skinka och lite salt och peppar. Sån misslyckades jag med. Så bra är jag på att laga mat. 

Väntar nu med spänning på vad lilla bebisen ska heta. Agnes tyckte att Ebba var ett passande namn, hennes mormor försökte få henne att förstå att bebisen är en pojkbebis och inte vill heta Ebba...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback