Bokfynd!

Hittade två alldeles nya och fina exemplar av Stolthet och fördom samt Gösta Berlings saga på en secondhandaffär här i närheten! Blev superglad!

Nu ska här läsas! Fick ett par rosa gympaskor på posten som varit fördröjda i evighet i leveransen...Beställdes innan jag fick köpstopp så nu funderar jag på om jag måste lämna tillbaka dom eller inte? Dom var ganska dyra men om jag inte använder dom nu så blir dom ju fräscha till våren? Å andra sidan blir dom kanske omoderna? Men jag är för gammal och vardaglig för att bry mig om sådant...

Det lutar nog åt att jag behåller dom ändå...Man behöver ju ett par gympaskor och det var faktiskt flera år sen jag köpte nya gymnastikskor.

Har fortfarande inte klurat ut vad det rekomenderade brevet består av? Ska hämtas ut på min gamla adress så jag måste pallra mig dit, men först måste jag vila mig för jag är onekligen inte pigg idag. Kanske därför jag är hemma..

Ska i vilket fall som helst gå till jobbet imorgon. Eventuellt ska vi ha spelkväll hos Erika imorgon kväll. Hon hade köpt nintendo fit och det vill man ju gärna prova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback