Jobbat 9:30-18:00

Är trött och har ont i kroppen nu.
Har tänt mina nya ljuslyktor, dom är väldigt fina tycker jag....

Imorgon ska jag banta hela dagen, åt sjuuukt mycket mat här nu...

Ögonen håller på att ramla ihop, så det får bli ännu en tidig kväll. Thomas ä lite febrig, jag får försöka ta hand om honom.

Mamma och jag och moster var i Ullared igår, köpte en del smått och gott som jag ska omvandla till små söta julklappspaket senare! Känns bra att jag kommer undan hyfsat billigt med julklappar i år:)

Tänkte köpa en leksakstvättmaskin till Agnes men jag tror hennes mamma skulle bli alldels matt då. Men jag ångrar mig nu för den kostade bara åtti spänn. Det hade det lilla livet varit värd. Jag tyckte själv att den var rolig, stod och tryckte på alla knapparna hejvilt...

Köpte lite andra söta små saker till henne och Hanna...Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback