Jobbigt...

Allt känns lite tungt ikväll. Thomas är sur på mig...
Och jag är jättetrött...

Imorgon åker jag iväg till Ullared för att shoppa julsaker. Det ska bli skoj faktiskt. Sen jobbar jag hela lördagen och förhoppningsvis blir det en mysig lördagskväll. Bara Thomas och jag. Det kan behövas. Det är tungt att aldrig hinna ses mer än nån timme, sen är det  sovdags i veckorna.

Köpte en ny ursnygg skjortklänning idag som jag egentligen inte hade råd att köpa men jag var lite deppig efter doktorn så jag fick det. Thomas tyckte inte att jag fick det, tror det är därför att han är sur men jag orkar inte bry mig om det nu.

Vi borde verkligen fixa till vår lägenhet. Är less på att allt är grymt ostrukturerat och trist här hemma. Så fort jag tar ett plagg ur garderoben väller allting ut.

Haha...Ja ja....En sak i taget. Ska kanske rensa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback