Måndag.

Sandra och jag har varit på bra humör på jobbet idag...Det har ingen annan varit.

Det var inte speciellt kul att jobba. Men man ska vara glad att man har ett jobb. Ser fram emot helgen. Det är ju praktiskt taget helg strax igen. Typ. Snart.



Nu ska jag elda en brasa i öppna spisen.

Imorgon måste jag jobba bra på jobbet...Idag gav jag bort sex hytter. Det var länge sen jag gjorde nåt sånt så när min brorsas kompis ringde så kände jag hur snällheten slog till. Imorgon ska jag boka dyra bokningar.

Glöm inte färjan nu ikväll...Man kan ju inte annat än titta.Hur gärna man än vill låta bli.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gaaaaaaaaaahhhh va mysigt med öppenspis!!!! vill också ha!!! Tänk dig det. 24 kvm med öppenspis... mmmmm perfekt höstmys. kanske till och med skulle öka motivationen att göra vettiga saker. eller inte moahaha...

Postat av: Case

Men gumman! Var det cancer iaf???? Fyyyy! Massa kramar fran mig till dig. Usch vad ledsen jag blev nu. :(

Saknar dig massor!! Men snart ar det bara tre veckor kvar tills jag kommer hem. Ar du i Sthlm hela den helgen eller vill du kanske me och kaka pizza eller nat annat pa fredagen den 7?? Vill ju traffa dig med ju. Massa kramar till varldens basta jenny!

2008-10-14 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback