Överlevde...

Utan tips och ideér från er 25 som läser min blogg....

Jag är jättetrött nu. Hade medarbetarsamtal idag. Sa säkert en del puckade saker men faktiskt en del bra saker också.
Det kändes bra i  varje fall.

Nu blir det sängen för mig. En låååång dag imorgon. Sen när jag kommer hem vid nio blir det champagne och räkor med Thomas. Det blir mysigt! Vad firar vi? Jag vet faktiskt inte....Fast jobb kanske??

Det kan va bra att fira lite ibland...Tända en brasa, käka räkor och dricka champagne och prata lite om livet!


Kommentarer
Postat av: tes

Låter som en mysig kväll :) Ni får fira att ni firar eller nåt.. Grattis till den fasta tjänsten.. :)

Postat av: Malin

Sv: Dom två är helt klart mina favoriter. Loulou är så mysig.

2008-10-03 @ 14:00:33
URL: http://maal1n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback