Snö snart?

Jag hoppas det blir snö i år. Var så länge sen nu...

Agnes har knappt åkt pulka,det måste det bli ändring på.

Jag känner mig inte alls kry ikväll,ska gå och lägga mig strax men hemmet kryllar av massa grabbar så det blir nog svårt att somna. Thomas kompisar är här och pratar om allt möjligt.
Har en himla hosta också.

Undrar ni aldrig vad som händer när man dör? Är det bara svart sen? Eller drömmer man i all oändlighet. Då hoppas jag på att det inte blir en dålig dröm man hamnar i. Det som jag är rädd för är att det ska vara svart och att man är medveten om att allt är svart och allt ingenting är. Förstår ni? Att man inte kan ta sig nånstans, bara mörker...


Usch...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men hmmm, har aldrig tänkt på döden på det sättet.. som bara svart. låter lite otäckt tycker jag. Tänker mig det mer som ett behagligt skimmer där man bara mår bra. Men kanske mer handlar om nån typ av undermedvetet intalande för att det inte ska vara så läskigt....








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback