Valet och kvalet om kickoff...

Det är gratis mat, vin och sprit. Det är trevligt sällskap och gratis hotell. Ändå är jag inte riktigt hundra! Men jag tror att jag ska följa med på kickoffen!
Det är väl dumt att låta bli?

Jag känner att jag går en hel del på sparlåga just nu. Idag var jag så trött att jag nästan somnade vid mitt skrivbord på jobbet. Blev glad i fem minuter när jag såg att det fanns julmust i kiosken:) Drack årets första med välbehag!

Nu har vi ätit hemgjorda köttbullar med potatis och sås. Kollar in Ugly betty och sen är det dags att städa upp lite innan jag ska däcka i sängen. Rysligt trött nu sen det blivit en timme mörkare och rena rama natten innan man ens hunnit jobba.

Ne det får bli kickoff, är det trist kan jag alltid dra mig tillbaka tidigt och ligga på hotellrummet och slappa. Men jag tror inte det kommer bli trist!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är klart du måste gå på Kick-offen!!!!!

2008-10-31 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback