Det är verkligen bra...

Att det händer skit i bland. Då påminns jag om hur fruktansvärt bra jag har det nuförtiden...

Människan är en rolig skapelse...Men jag har svårt att förstå allt...Förhoppningsvis har var detta sista gången på länge som nån ruskade om mitt hjärta i negativ bemärkelse.

Ikväll blir det romantiskt middag. Jag bara hoppas nu att Thomas kommer hem och inte bara ska rusa iväg och träna...Då blir det liksom lite förstört. Har försökt ringt honom men han var inte anträffbar eftersom det är några viktiga kostymmöten....

I såna fall så bjuder jag på potatisgratäng och paj lite senare ikväll...Men vi ska väl hoppas att så inte blir fallet!!

Måste sätta fart nu så jag hinner städa upp kaoset i köket.duscha och byta om tills det är kväller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback