Glassbantning...

Det här med att frysa mina tillgångar skiter sig för idag ska jag pallra mig ner på stan och äta lunch med Thomas. Sen ska jag shoppa nåt igen! Sen ska jag promenera med Carin och sen ska jag åka och gratulera Sandra på 25 årsdagen!

Nu kollar jag på Barnkanalen. Kanal plus har varit min bästa vän här ett par dagar men dom braiga filmerna börjar inte förrän på eftermiddagen. Jag har sett Music and lyrics kanske 2,5 ggr, en fjärdedel av Epic Movie kanske 6 ggr och en film om zombies lite drygt en gång. Igår satt jag klistrad i 1 timme och 55 minuter och kikade på en fransk film, sen lyckades jag i varje fall på nåt sätt att missa slutet. Typiskt.

Det roligaste jag har att göra på dagarna är att vänta på posten!! Haha! Brukar försöka tjuvlyssna lite i trappuppgången för att höra när brevbäraren kommer. Jag är som en gammal pensionär!
Dock har det varit väldigt tungsått med brev, och jag hoppas verkligen att mitt visakort kommer idag. Koden har jag redan fått, slarvat och glömt bort! Men det blir nog JÄTTEBRA till slut. Ska ju vara POSITIV.

Thomas tyckte att det var elakt att jag satt och åt glass framför honom när han bantar. Så nu blir det helt enkelt två glassar till frukost så dom är slut sen...Jag ska nämligen också börja mitt nya liv. Tror jag sagt det i snart ett år nu. Men Andreas säger att det är ett sånt fixerat ideal ändå så att det är bra att jag istället fixerar på mat....

I eftermiddag ska jag visa genom några bilder hur min dag hemma ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback