Huge fan...

Jag har alltid älskat och kommer alltid älska Carola....Satt och kollade på detta klipp idag...

http://www.youtube.com/watch?v=6bn1wojbFWQ


Var i Johans sommarstuga...Vi hade käkat skitgod mat och drack lite vin. Hade det jättemysigt, han var en grym kille... Men jag hade precis slutat hänga med min pojkvän sen ett och ett halvt år och var allmänt vilsen i livet. När jag såg det där så brast det totalt för mig och jag grät och grät och grät och grät och grät...

Kommer alltid komma ihåg det där...Låg i sängen och Johan hämtade näsdukar, och tröstade. Den underbara människan trollade fram ett paket med ett jättefint halsband. Han hade gått in i en affär för att han såg "Jennysmycken" i skyltfönstret... Då var jag tvungen att gråta en timme till bara för att nån var snäll mot mig....

Halsbandet har jag kvar, Johan är förlovad med någon annan nu. Vi sågs aldrig mer efter det där, antar att han tyckte jag var ofärdig med mitt förflutna och han hade helt rätt.

Konstigt vad en sång kan betyda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback