Jag är så blåst...

Eftersom jag har så tråkigt så tänkte jag spela bingo för sextio kronor på paf.com....
Jag har inte spelat på nätet på tre år så jag tog förgivet att det var i svenska kronor...Neee, så jag tryckte i att jag ville dra sextio kronor från mitt konto. Det var visst sextio euro som drogs och vips hade jag 574 kronor mindre på mitt konto!!! ÄR SÅ blåst...Efter ett tag lyckades jag komma på hur man förde över dom igen, men nu kommer dom inte in på mitt konto förrän om flera dagar! Haha, iofs, när pengarna är i luften så kan jag ju inte göra av med dom....

Men,men....Det är nog bäst att inte spela alls...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men.. va hände me singstar då?! snopet Haha!



Jadu, då kan ju du följa me mig på seminarium imorn å sitta å viska alla länderna till mig. ;)

2008-09-16 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback