Nu var jag dum...

För nu smakade jag på pajen och den var ju sjukt jävla god...Nu måste jag nog duscha kallt eller nåt.

Nacho Libre på Canal Plus First, den är sjukt dålig och jag har sett den flera gånger. Men varför inte en gång till? Kvart över fem börjar Music and Lyrics på Canal plus Comedy, varför inte kika en trudelutt på den?
Det har jag ju bara gjort fyra gånger.

Posten har jag ju redan hämtat,överumplade nästan brevbäraren. Vad ska jag då göra? Behöver inte göra mig vacker förrän tidigast när Thomas åker från Jobbet, vi är ju redan ett par liksom. Han vet var mina finnar sitter.

Idag har jag ätit:

Focaccia Bolognese
Fyra kanelbullar, snart fem
Pajdeg
Kolasås
Potatisbitar
Druckit lättdryc

Det är sjukt vilken fantastisk kostcirkel jag har....Är mer som en kostlabyrint, omöjligt att hitta rätt...


Men men, det är gott att blanda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback