Sallad i magen, mixer på posten, plus en trenchcoat...

Hur kan det bli bättre?

Har köpt en ros till Sandra, ska kila förbi om ett litet tag, just nu regnar det så jag vill inte gå ut. Salladen smakade prima, blev jättemätt.

Ska färsöka göra detta hem lite mera "Jennyigt" Hur nu jag ska lyckas...

Gillar inte vår säng,men det blir ett projekt för framtiden. Ska hämta min fåtölj och mysa till den lite i sovrummet, och försöka köpa lite enhetliga ljuslyktor. Ett tag hade jag alla mina olika ljuslyktor framme, det var ganska coolt, om än lite plottrigt. Men det var i min lägenhet, i vår lägenhet får jag nog vara lite mer neutral,även om min tavla har letat sig upp på väggen...Skulle vilja ha en snygg tapet i hallen, men Thomas var lite halvpigg på det. Får se, jag tycker det är ett smart sätt att få lite liv i väggarna med fondtapet.

Kanske borde ringa till Sandra och säga att jag kommer så hon inte blir arg...Men är det födelsedag så får man väl räkna med överraskningar. Och jag ska inte stanna, sen ska jag bege mig till mitt förråd och slänga lite saker! Resten ska jag bära till Emmaus Second Hand som ligger ett stenkast härifrån. Är så trött på alla saker jag har som bara har kostat mig pengar. Har mängder med skor som jag inte använt, jackor och tröjor och allt möjligt. Det är egentligen tragiskt vad man slösar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback