Sant...

Det där som Carin skrev om killkompisar att dom är dåliga att höra av sig...

Mina har antingen slutat ringa, och sen dyker det upp "I ett förhållande med..." på Facebook. Eller så vill dom bara ha sex och det är ju inte heller aktuellt.
Eller så blir dom kära i mina kompisar och frågar efter deras nummer och raderar uppenbarligen samtdigt mitt???

Den enda gången dom ringer är om dom vill åka på kryssning. Gärna med Silja Galaxy...När jag upplyser om att jag jobbar på Viking Line så ringer dom inte mer....(Ingen pik mot Viking,men vi har inte Silja Galaxy)

Hahaha...



Men Thomas. Han är en vän i alla lägen. Det är himla bra med en alltiallo. Sambo, älskare,vän,kryssningspartner....You name it!


Kommentarer
Postat av: C

Hahahahaha! Jag vill iaf bara åka me Cindy när jag ringer om kryssningar. ;)

2008-09-18 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback