Seg idag...

Har druckit fem glas cola, ätit tacos både till frukost och lunch...NU ska jag hoppa in i duschen och klä på mig ordentligt...Sjukt va seg jag är...Men,men...

Tyvärr ska jag börja jobba imorgon. Hoppas att jag inte bara inbillat mig att jag är lite piggare utan att det faktiskt är så...

Har haft en skön helg i varje fall.

I fredags käkade jag på Oasia Fine dining. Det var faktiskt JÄTTEGOD mat där. Mmm...
Mysigt var det också!

Ska i varje fall försöka mig på en liten promenad nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cola är gott. Tacos me. Jag äter chips och har ont i magen jag. Buu! Det säger emot sig självt när vi först säger att det är slut me alkoholen och sen att det är fest nästa helg igen. Men det gör inget. Det blir kul! :) Då ska jag inte ha ont i magen längre. Hoppas jag. Puss/ C.

2008-09-14 @ 18:22:14
Postat av: tes

Vilken malmbyrå? :)

Postat av: tes

Hahahaha :D ok..



hoppas de går bra på jobbet imorn :D

2008-09-14 @ 21:02:59
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback