Som tillägg...

Idag satt jag på tåget bredvid en sjukt skum kille som tydligen jobbade som arkitekt...Han pratade SJUKT högt i sin mobil, smackade SJUKT högt på sin SJUKT smuliga macka och var SJUKT irriterande...

Han pratar med sin kompis och säger plötsligt

-VAD VILL DU ATT JAG SKA GÖRA?

Då tänkte jag säga...."Det vore kanske bra om du ville hålla käften"

Istället satte jag igång min musik på högsta volym och försökte läsa några sidor i min nya bok.

Såhär i efterhand var det ju bra att jag inget sa, men man kan ta det lite lugnt med mobilsamtal och dylikt när man sitter på allmänna platser...

Men vad vet jag. Jag är ju en grinig typ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk som snackar högt i mobilen är dumma i huvudet. Helt dumma i huvudet. Så det så.



JAG KOMMER SAKNA DIG MED! MASSOR!!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback