Sovdags...

Eftersom jag är ensam ikväll så blir det en riktigt tidig kväll.
Fick en rungande huvudvärk på jobbet, känner att det blev lite för mycket. Min syster säger att jag inte ska ta åt mig, men det är svårt att låta bli.

Thomas kommer inte förrän på onsdag.
Jag vill ha singstar. Önskar mig det. Funderar på om jag ska kolla om det finns på Ullared kanske. Det vore jag värd.

Imorgon blir ingen rolig dag. Ska surfa lite på unionens hemsida men blev inte klok på nåt. Jag vill bara ha lugn och ro. Sköta mitt jobb och ha det okej. Uppenbarligen är det för mycket begärt....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Singstar är riktigt roligt... Fast lite synd att grannarna oftast blir lite sura hehe... Men det kan det vara värt!

2008-09-29 @ 21:42:21
Postat av: Åsa

Singstar är riktigt roligt... Fast lite synd att grannarna oftast blir lite sura hehe... Men det kan det vara värt!

2008-09-29 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback