Stör mig inte...

Åhh det ringde på dörren och nån av grannade berättade att dom skulle få vår parkeringsplats och gärna ville ha den så snart som möjligt så det vore bra om vi kunde flytta bilen till vår nya plats.....Jooo visst, då vore det bra om vi visste vilken den nya platsen var. Försökte att inte visa min irritation över att bli väckt i min eftermiddagstupplur och sa att jag skulle kolla upp det. Dock svarade ingen så jag orkar inte bry mig. Det var ungefär ett halvår sen Thomas bad dom fixa dörren till vår lägenhet så nog fan kan grannarna vänta ett tag på att parkera bilen. Dom parkerar ju ändå mitt på gården så dom kan få fortsätta att få arga lappar av fastighetsskötaren ett tag...

Har värsta ont i halsen idag också har har mest sovit. Linda var förbi en snabbis och det var trevligt.

Nu sitter jag och väntar på Thomas som som vanligt skulle vara hemma. Ska sluta sitta och vänta på honom. Vanligtvis gör jag ju inte det men när jag varit hemma så blir dagarna rätt långa och när han inte har tid att ens ringa fem minuter och fråga hur det går så blir jag tjurig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback